ESAB
Utställningskoncept för en internationell arena
OM
Showroom / Utställning / Varumärkeskoncept / Varumärkesimplementering
// Projekt
ESAB är världsledande inom svets- och skärutrustning, med en imponerande historia som sträcker sig över ett sekel. ESAB erbjuder produkter och lösningar för nästan varje process och tillämpning som finns.
Highway fick i uppdrag att utveckla en utställningslokal där de kunde lyfta fram sitt breda utbud av lösningar för kunder och partners. Ett område som skulle återspegla deras varumärke och inspirera besökare, att få dem att uppleva att inget är omöjligt med ESAB vid din sida.
// Vad vi gjorde
På Lindholmen kan kunder, anställda och andra intressenter få den kompletta ESAB-upplevelsen genom en kombination av skärmar, digital skyltning och kommunikation. Allt presenterat i den karakteristiska ESAB-färgsättningen i svart och gult. Förverkligat med högkvalitativa installationer med tydliga referenser till metall, industri och svetsning.
// Resultat
VARUMÄRKESTRATEGI
Fler uppdrag
VARUMÄRKESIDENTITET
VARUMÄRKESIMPLEMENTERING