top of page
Line

ESAB

Utställningskoncept för en internationell arena

Line

OM

Showroom / Utställning / Varumärkeskoncept / Varumärkesimplementering 

// Projekt

ESAB är världsledande inom svets- och skärutrustning, med en imponerande historia som sträcker sig över ett sekel. ESAB erbjuder produkter och lösningar för nästan varje process och tillämpning som finns.

Highway fick i uppdrag att utveckla en utställningslokal där de kunde lyfta fram sitt breda utbud av lösningar för kunder och partners. Ett område som skulle återspegla deras varumärke och inspirera besökare, att få dem att uppleva att inget är omöjligt med ESAB vid din sida.

// Vad vi gjorde

På Lindholmen kan kunder, anställda och andra intressenter få den kompletta ESAB-upplevelsen genom en kombination av skärmar, digital skyltning och kommunikation. Allt presenterat i den karakteristiska ESAB-färgsättningen i svart och gult. Förverkligat med högkvalitativa installationer med tydliga referenser till metall, industri och svetsning.

// Resultat

Line

VARUMÄRKESTRATEGI

Fler uppdrag

VARUMÄRKESIDENTITET

VARUMÄRKESIMPLEMENTERING

bottom of page